uzunayse bizimki de tam 15 aylıkken yürüdü
Çok korkardı biz artık ümidi kesmiştik geç yürüyecek dedik. Sonra birden kendi kendine evde koşturmaya başladı. Kız kardeşim gelmişti o gün onu çok seviyor. Birden onun arkasından yürümeye başladı eşimle ağzımız açık kaldı çok şaşırdık. Teyzesiyle kovalamaca oynadı🥰🥰 üzülmeyin vakti gelince oluyor. Bebeğiniz hazır olduğunda yürüyecektir ❤️