Kızlar oğlum dört gündür kabız ilk gün hiç yapmadı üç gündür de çok zorlanarak az az kaka yapıyor ve katı. Hakiki zeytinyağı veriyorum sabah aç karnına çorba yapıyorum havuç suyu verdim ama hala aynı ayaklarıyla bisiklet yapıyoruz karnına masaj da yapıyoruz ama öyle ağlama krize girme vs bir durum yok aksine aynı neşesinde gülüyor oynuyor ne yapsam bilemedm bol bol da emziriyorum üç dişimiz var dört geliyor ama diş kabızlık yapmaz diye duydum yediklerine hep dikkat ettik ama emekliyor karnı soğuk mu aldı acaba bilemiyorum ya