Arkadaşlar zatürre olmuşum. 1 haftadır halsizlik vardı ateşimde inip çıkıyordu ama geçer dedim. Geçmedi. Üstüne göğüs ağrısı öksürük.En son dün dayanamadım doktora gittim akciğer filmi çekildi tahliller yapıldı doktor zatürre dedi. Aslında hastaneye yatırmam lazım dedi. Sonra ilaç tedavisinde karar kıldı. Normalde çalışıyorum 19.5 aylık kızım var şuan raporluyum ama toparlanmam lazım. İlaç dışında uyguladığınız sizi rahatlatan iyi gelen tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim