Benim bebeğiminde önce bi sıkıntı yoktu2. Ayında başladı şuan 2ay 21 günlüğüz hala devam ediyor kaka yapamaması 2-3 gün yapamasa huzursuz oluyor ıkınmaya çalışıyor gazı var zannediyordum bende ama kakasını yapamadığı içinmiş hatta o dönemlerde fazlaca gaz çıkarıyor diyorum o kadar gaz çıkardı hala neden rahatlamıyor