Hamilelik göbeğim değil ama zamanında koşarak bacaklarımı eritmişliğim ve hergün karın-sırt çalışarak( mekik, plank, ters mekik, yan mekik) karnımı bayağı şekile sokmuştum. Tabii beslenmede ona göreydi o zaman. Annelikten sonra henüz başlayamadım ama düzenli çalışma sonucu mutlaka sonuç alınır.