Kızlar çok kararsizdim hatta burda da sormuştum alsam mı diye Philips lazer epilasyon aldım onunla bitiririm düşüncesiyle yüzümdeki tüyleri agdayla aldım gel gelelim sivilcelenme oldu yaklasik on beş gün oldu ama hala gecmedi nasıl geçer ve ilk sefer de aldığım için mi böyle oldu ya yoksa her aldığımda mi olacak esmerim bu arada tecrübesizim yardımcı olursanız sevinirim.