kbtmz Merhaba arkadaşlar ismekte muhasebeye giriş kursuna başladım bunu meslek edinmek için başladım sizce kendimi daha nasıl geliştirebilirim?
Emir_mom kbtmz Hayırlı olsun 🌸Bazı şirketler yetiştirmek üzere personel alıyorlar ilanları takip edip başvurabilirsiniz hem deneyim olur.Ne mezunsunuz?
Zeyno111 kbtmz Mezun durumunuz nedir açıktan bölümü de okuyabilirsiniz. Yetiştirmek üzere eleman arayan yerlere başvuru yapabilirsiniz. Muhasebe dert bence canım ya yaklaşık 12 senedir sektör içindeyim sorsan hiç sevmem hesap işlerini işte bir başladık 🤣
Minel-inannesi kbtmz muhasebe virüs gibidir😊 elini veren kendini kurtaramaz. Meslek olarak herkes hergun cikan mevzuatlardan meslek etigibden felan cok yakinir ama isi birakmakda zor geliyo. Hakkinizda iyisi olsun inşallah