merhabalar, kız bebeğim 7 aylık, ek gıdaya 1 aydır devam ediyoruz. bugun kahvaltıda yumurta sarısı ve yulaf omleti yaptım, ve birazda muz yedi. sonrasında birazda su içtikden sonra oyalandı, emzirdim ve yatırdım. uyanır uyanmaz miğdesini boşalttı, sonrasındada 5er dakika arayla tekrar kusmalara devam etti, taaki sarı su gelene kadar. miğdesi boşaldı iyice. birazcık emzirdim dahada kusmadı. 1 saat gözlemlicem sonrasındada hastaneye gitmeyii düşünüyorum. yakınlarım ağır gelmiş yedikleri diyor, veya miğde üşütmesi diyorlar. başına gelen oldumu, ne yapmam getekiyor??