5 aylık oğlum var, gündüz gayet iyi ve keyifli olan çocuğum gaz yüzünden gece sinirli ve ağlamaklı bi hal alıyor. Deliricem tam yatayım diyorum yarım saat geçmiyor ağlıyor, yediklerime dikkat ediyorum, bio gaia, relactazı birlikte kullanıyorum. Ama yine de önüne geçemiyorum (ayrıca metsil, nurse harvey's i de kullandım, rezene de içiyorum) var mı bu dertten muzdarip bi çare bilen???