Elika00 QueenMommm Bunun kemerlisiydi yani bu marka değildi ama kumaşı nasıldır bilemiyorum siz yorumlara göre alıesınoz farklı renklerde var.
irinasofia Elika00 marka yazabilirmisn bnde çok kilo aldım bol ve uzun etekler, elbiseler tercih ediyorum tulumda bakiyim
Zeynossunannisi QueenMommm kilodan değilde renk ve model seçimi yanlış olmuş bence elbise sana gitmemiş
irinasofia QueenMommm ben beğendim aslında yakışmış ama nisana gitmez bunu arkadaşlarınla gece dışarı çıktığında giyebilirsin nisana daha uzun tiril tiril bı şey al derim
Zeytin-gozz1 QueenMommm beni yanlış anlamayacaginizi umarak belli bir kilo ve basene sahip birinin daha düz ve kusaklı elbiseler tercih etmesini düşünüyorum ben.likralı olması yerine daha salaş duran bir model tercih edebilirsiniz🙂
Alka QueenMommm Çok kilolu durmuyorsun canım. Hamilelikten kalan karnın var bence. Üzülme takma kafana. 🧡😚