Meraba anneler bi sorum olcak size ben 9 ay önce normal doğum yaptım ve 8 kilo fazlaam kaldı artı göbeğimde çok var hala 😀spora yazılmayı düşünüyorum ama çevremdeki insanlar spor yapınca verdin kilolaları spor bırakınca o kiloları gene alıyosun diyorlar doğrumu sizce