PasifikOkyanusu ikibaloglanannesi sma optipro kullanıyorum dört mama değiştim sma dan başka hiç bir mamadan memnun kalmadım .
Atesbebek Bebelac kullanıyordum memnundum ama sma optipro ya geçtik. Yaramadı kilo alımı konusunda. Umarım sma daha iyi olur
Sinem57 ikibaloglanannesi bebelac gold Bi ton mama denedim en pahalısi evolvia ACydi 350 grmi 400 lira 3 ay en sonunda bebelac gold aldim hala devam
PasifikOkyanusu ikibaloglanannesi Bebelac, Aptamil, bebygoat bunları kullandım hepsi gaz ve gabizlik yaptı sma da ne gaz ne gabızlık hiç birsey yaşamadık tadını da sevdi bebeğim biz memnunuz sma mama dan