NSE bence kesmek yerine gunde sabah, oglen, aksam olmak uzere 3 sefer emzirmeye donebilirseniz guzel olur. Bebekler siz kararli ve sabirli olursaniz 3 gunde her seyi kabulleniyorlar evet bu surecte aglayacak tabi ki ama kesmeye kalktiginizda da yine aglayacak o yuzden bence bu sekilde ilerlerseniz farki gorursunuz. Ornegin sabah kahvalti sonrasi ilk emzirme, ogle yemegi sonrasi 2. Emzirme ve aksam yemegi sonrasi 3. Emzirme seklinde ilerleyebilirsiniz. Yemek yemedigi ogunlerin sonrasinda meme vermeyin ki nasilsa yemek sonrasi meme gelecek yemesem de olur algisi olusmasin bebeginizde. Hatta yemek sonrasi emzirmelerin arasina mutlaka yarim saat koyun oyle daha iyi olur, anne sütü ne olursa olsun onemli sonucta bence ilk etapta bunu deneyin baktiniz siz kararli da olsanız olmuyor o zaman biraktirma yoluna girersiniz 🌸