Zuleyhadere Bu aylarda bebişleriniz kaç kiloydu benim bebeğim 7 kilo 300 gr normalmi zayıf mı sizce :( Annem çok üstüne geliyor çok zayıf yedir biraz diye üstüne çok söylüyor ve azönce aramıştı konuşuyorduk çok zayıf üflesen yere düşecek diyor kolları çok zayıf diyor ama bana göre çok normal saglık ocagıda normal diyor sen zayıf çoçuk görmemişsin dedim öyle sinirlendim kapattım :( annem bazen herşeyime çok karısıyor çoçuk konusunda..
Leo2020 Zuleyhadere bizimki de öyle. Her bebek tombul olacak diye bir şey yok ki. Ayrıca kilo iyidir algısını kim sokmuş bizimkilerin kafasına bilmiyorum. Sağlığı olsun normal sınırlarda olsun yeter aldırış etmeyin. Ben kendimden biliyorum annem sürekli bana yemek ye baskısı yapardı küçükken zayıfsın vs derdi hala bende bunun psikolojik izleri var mesela. Çocuğunuza bunu yapmasına izin vermeyin kimsenin.
Minigim38 Zuleyhadere kilolu bebeği sağlıklı sanıyorlar benim bebeğim 6 ay 8 günlük 6850 kilo bu 5. Aylıkken 6700 du sadece 150 gr almış bana az geldi diğer aylara oranla ama yapacak bisey yok
kivircikannesi Zuleyhadere Aynı gün ve aynı kilodayız Bugün doktora gittim (Osman Gonulal) Biraz zayıf ama normal dedi Boyu kaç cm
nazli-06 Zuleyhadere benım kızım tombul bıraz 9kg 7 aylık kılolu olması her zaman ıyı degıl,gecenlerde hastalandı serum takacaklardı bıraz tombul damar bulamıyoruz dıye cocugu delık deşik ettıler en son ıgneyı ıcınde gezdirerek ayak üstünde buldular.
Zuleyhadere Leo2020 banada baskı yapıyor bebişe yemek yedir diyor ha bire ama yemiyor aynen sanıyorlar ki kilolu olunca çok saglıklı olucaklar ama anlamıyorlar işte ayrıca ben kilolu bebek hiç sevmem obezde olabilir
Zuleyhadere kivircikannesi şu youtubeye video atan çoçuk doktoruna mı gittiniz hangi şehir 😀 videolarını izliyorum
Tubtub7171 HurremSultannn nasıl besleniyorwnuz acaba bu sıra bebeğim çok az kilo aldı acaba Abur cubur dan mı kaynaklı sorunu tam çözemedim .
Oanne nazli-06 arkadaşımın bebeği de çok kilolu biraz sağa sola dönse elinde bezle koşup ay terledi diye sırtını siliyor sürekli hava veriyorlar bebeğe hep bronşit oluyor çok terlediğinden yavru Yani kilolu da zor
Zuleyhadere Oanne kilo zarardır terlicek pişik olcak terbden dolayı sırtı üşüycek soguk alcak ona çok dikkat etmek lazm
HurremSultannn Tubtub7171 yani sabahları yulaf lapasi yiyorum kakao şeker ve Hindistan cevizi ekliyorum bazen de ceviz. Eşime de haşlanmış yumurtalı kahvaltı tabağı hazırlıyorum hem yulaf hemde onun tabanından otlaniyorum genelde kahvalti böyle geçiyor. Birde abur cubur da yiyorum ama tuzlu değil genelde tatlı şeyler hala hamile gibi tatlı aseriyorum resmen. Genelde evde yaptığım tatlıları yiyorum. Mesela kadayıfın bende ki etkisi inanılmaz sütüm o kadar artıyor ki kadayif yiyince özellikle adetten onu yiyorum normal zamanda yemiyorum artık bebeğim çok tazyikli olunca içemiyor. Kahvaltıyı zaten öğlene doğru yaptığım için akşam yemeğinde de evde ne varsa artık bazen sebze bazen et bazen tavuk yani yeri geliyor sadece makarna. Normal her evde pişen yemekler jste. Ben sadece bu yemeklere ek tatlı tüketiyorum sürekli birde bol su. Bayram üzeri malum ev çikolata dolu gidip gelip yiyorum valla Allah affetsin😂😂
Ilay1710 Doğum kilosuna kıyasla persentil hesaplayın eğer kendi persentil eğrisinde devam ediyorsa sorun yok başka birşeyi kafanıza takmayın başka bebeklerle kıyaslamayın. Benim kızım 2800 doğdu 6 ay 15 günlük 8 kilo. Herkes şişko diyor ben de ona üzülüyorum mesela ama bence şişko değil. Kafanıza takmayın ben de takmamayı deniyorum
marinelife Ilay1710 ya doğum kilosuna göre nasıl bakılıyor? Bu persentil bana hep saçma geliyordu çünkü her bebeğin doğum kilosu aynı değil mesela benim bebeğimin kilo alımı ortalama iyi ama persentile girince %10 larda çıkıyor ayına göre kilosu
Zuleyhadere Ilay1710 benimki 3 kilo dogdu sanırsam sonra hastenede tarttılar ertesi gün 2 800 dediler galiba unutmuşum
Tubtub7171 HurremSultannn aslında abur cubur dan kastım benimde tatlıydı bende sürekli baklava yiyorum yani engel olamıyorım kendime 😃bebeğimin kilo alımı iyiiydi aslında sonradan bunlardan kaybaklı mı düştü diye kendimi suçlamaya başladım .ama birazda çocuğun kendi tabiatıyla sütün yağıyla alakalı sanırm