Adenmoms68 Merhaba arkadaşlar ara ara hala devam ediyor ameliyat yerim bide karnıma dokunduğum da agrıyor hala karnıma dokunamıyorum bu normal midir acaba
Minel-inannesi Adenmoms68 7ay olmak uzere, sanirsin icerde dikenli bir tel var onu bi sağa bi sola cekistiriyolar🤦oyle bi acı
Crnur Adenmoms68 normal evet benim doktorum 1 yıla kadar hassasiyet olacak dedi sızlama oluyor dikkat etmek lazım ağır vs kaldırmamak lazım ama pek Mümkün olmuyor ev işi bebek hızlı iş yapma telaşıyla koşturmaca bazen oturamıyorum ben de 6 ay önce sezaryen oldum geçmiş olsun size de
Basak23 Benim oğlum 1 yaşına yeni girecek hala karnımda hassasiyet var arada içeriden de dikişlerim ağrıyor ama normal korkmayın
Adenmoms68 Minel-inannesi ay gerçekten mi ya ben zaman geçtikçe biter sanıyorum of 😢😢 cok geçmiş olsun bu arada doktora sordunuzmu normal miymiş
Minel-inannesi Adenmoms68 doktorum kac kat kestik kizim seni o bebise kavusmak icin, elini kessen bile cızlıyo sızlıyo kolaymi oyle birden iyilesmesi dedi. Babanemde ameliyatin ustunden bi yaz bi kış gecsinde anca dengini bulur vücudun kendini toplamasi icin diyo.