@Mervenoluyoruz Bununla alakalı bir uzmandan bir yorum dinlemiştim beni bu düşünce sakinleştiriyordu snaa da yazayım aynısını ✨
Biliyorsundur belki her atak bebekler için yeni gelişmeler yeni beceriler demek.
O dinlediğim uzman diyordu ki “Kendinizi bebeğinizin yerine koyun. Her şeyi hayatında ilk kez görüyor ilk kez algılıyor. Bir gün uyandığınızda birden aslında uçabildiğinizi farkettiğinizi düşünün. Bu sizin için ne kadar değişik ve yeni bir olay değil mi ? Ve bu yeteneğiniz sizi öyle korkutur öyle heyecanlandırır ki yemek yiyemezsiniz, uyuyamazsınız hep o yeni yeteneğinizi denemek istersiniz. Ama korkutucudur da bir yandan. Bebeğiniz için de durumlar böyle bir şeyler yapabildiğini farkına yavaş yavaş varmaya başladığı bir dönem. Yeni şeyler öğreniyor. Kendini keşfediyor. Sabredip ona yardımcı olmalısınız.”
Gibi bir şeylerdi işte ben özet geçtim ama bunu dinledikten sonra çok mantıklı geldi.. Yine çok sinirlendiğim zamanlar oldu ama onu anlamaya çalıştım. Size de böyle düşünmenizi tavsiye ederim Rabbim kolaylaştırsın inşallah ✨💖