Selam kızlar, bunu yazarken bebeğimin altını açmıstım üstüme işedi şuan 😄😄
Ya gece yatmadan değiştiririm bezini sabah çok dolu dolu olur ama gündüzleri sadece 2 defa değiştiriyorum çünkü dolmuyor fazla niye anlamadım su da içiyor ek gida da veriyorum emiyor da ama böyle o sarı çizgi tamamen maviye dönmüyor 1 ay önce kilo alımı da iyiydi artık ayın sonunda doktor kontrolümüz var ozaman sorucam ama bi tedirgin oldum