Ben bugün tiroid hormonlarıma baktırmak için gittim, ultrason ve kan verdim levotiron 100 mg yazdı, ilacı tok karnına verdim tok karnına şekerim 121 çıkmış. 😢 Şeker yüklemesi yaptir yine de tam şeker hastasisin diyemem dedi, ilk defa yüksek çıktı bu durumu yaşamış olanlar var mı, çok canım sıkılıyor nasıl geçer 😭