Sefanurkahraman Kizim 2.5 aylık kucakda gezmeyi çok seviyor ama bi kaç güne bir kucakta kendini kasıp ellerini sıkıyor sonra ağlamaya başlıyor doktora götürucem bi acaBa neden öyle yapıyor olabilir başınıza geldi mi böyle bişey
Sefanurkahraman [bilinmeyen] teşekkür ederim ya bilmiyorum ki gazını da her beslediğimde rahatça çıkarıyor kakasını her gün düzenli yapıyor