ozlemmm Hayır ağlamıyor iki konuda kolaylıkla hareket ettiriyor Hatta denedim Şu an tam oturamıyor 7 aylık ellerinden tutup oturtturuyorum yani ellerinden kaldırıyorum kalkıyor kollarına baktım hani ovaladım oynayınca belki ağlar diye çok şükür ağlamadı İki eliyle oynuyor hareket ettiriyor eline eşya verdim kolaylıkla tutuyor oyuncaklara falan ama içimde işte şüphe kaldı Hadi Kemik yanlış kaynarsa falan da öyle bir durum olabilir mi Belki de sadece çıtırdamış olabilir mi