Bettymommy Merhaba sevgili anneler doğum yapalı 11 ay oldu hala regl olmadım. Ben bu konuda rahatım ama Söylediğimde birine tuhaf karşılanıyor. Bu ay büyük ihtimal doktora gideceğim sizler ne zaman oldunuz
Ayseguloprl Bettymommy ben 40ın çıkmasına 5gün kala olmuştum herkes geç olmuş bende mi sorun var acaba tedirgin oldum şimdi
Sermin48 Bettymommy Neden tuaf bakıyor bende 11 ay oldu doğum yapali bu ay yeni oldum bunu söyleyenler cahil sanırım 1 yil normal emziriyorsan
Sekerpare_ Ayseguloprl Oğlum da 40 ım çıkınca oldum hemen 😀yalnız değilsin. Kızımda 4 aylık oldu hala olmadım
hayalperest2310 Ayseguloprl bende öyleyim normal yani bende post açacaktım 40 ıma bir hafta kala regl oldum diye normal mi sonra ne zaman oldunuz düzene giriyor mu
Bettymommy Sermin48 tekrar hamile olma ihtimaline karşı galiba 😅 Aynen emziriyorum aman başka hastalık olmasın da canıma minnet 🤗
hayalperest2310 Bettymommy kırkım bir hafta kalmış dünden beri yoğun kanamam var regl oldum bende acaba normal mi 😂😂herkes aylar sonra oldum yazmış da
Bettymommy hayalperest2310 Emiyor mu bebiş sık sık mama da var mı. Normaldir yani herkesin zaman farklı uçlar da