egeninanns Minikkmr kızım değil ama oğlumun saçları uzun dalin kullanıyorum hem kıvırcıkları daha güzel duruyor hem de çabuk açılıyor
Minikkmr egeninanns kızımın saçları da kıvırcık. Dediginiz sac spreyi mi 1 buçuk yaşında kızım uygun olur mu acaba
egeninanns Minikkmr evet ben 1 yaşından sonra kullanmaya başladım . Şu an 28 aylık saçları iyice uzadı hala kullanıyorum