Merhabalar kızım 6aylik iki gündür birşey oldu çocuğuma agliyor surekli ama sadece oyaladigim zaman sakinlesiyor ağrısi varmış gibi uyumak istiyor çok.yemesi emmesi yerinde ama aşırı kötü aglamasi durmak bilmiyor sizce diş mi ikinci çocuğum ama birinci hangi ara diş cikardi hic farkinda bile olmadim.oyuzden hiçbir fikrim yok elimi isiriyor yesil soğan rahatlatiyor biraz falan ama aşırı halsız donmeyi faalan birakti yere koydugum anda aşırı agliyor hep kucagimda hep kanguruda.sizin 6aylik tecrublerini neler.ve diş ciktigini ve ya cikacagini nasil anlariz