Hiç hastalığı bitmiyordu 🤦🏼♀️ Bizimki de 8 aylık, sürekli hasta. Tam iyileşti diyorum tekrarlıyor. Ne burun akıntısı bitiyor ne hırıltısı ne öksürüğü. Dün Allah tan ateşi yok dedim. Bugün ateşi çıktı. Şimdi kontrol altına aldım gibi ateşi umarım tekrar çıkmaz. Artık doktora bile gitmek içimden gelmiyor sonuç yok.