Merhaba. Bebegim 6 ay 10 gunluk. 5 bucuk aylikken ek gidaya basladik. Suan sabah kahvalti oglen corba aksam 7 gibi de muhallebi yiyor gece uyumadan once devam situ veriyorum. Ayni zamanda da emziriyorum ama.bu sekilde olunca gunde uc defa emmis oluyor. Bu sayi az mi degil mi kafam karisik. Sizler nasil planliyorsunuz. Bebegim sabah 9 da uyaniyor 12 de ve 5 de olmak uzere iki uyku yapiyor.gece uykusuna da ,9-9.30 gubi geciyor. Deneyimli annelerden yardim istiyorum🌼🙏🙏