Kızlar bebeğim 1haftadır çok huysuz durmuyor tatil olduğu için acile götürdüm doğru düzgün bişi söylemediler bugün doktoruna götürdüm kan idrar baktı idrar temiz kanda ama üşütmüş biraz boğazları kızarmı ama ateş yapıyor ve çok huysuz biyeri ağrıyor gibi ağlıyor doktor ağrı kesici ateşi düşürücü verdi antibiyotik vermedi 6aylık çok küçük dedi kendi kendine düzelirmi sizce ne yapmalıyım sadece anne sütü alıyor 6aya yeni girdi ek gıdaya başlayacaktım napsam bilmiyorum