Huma_kus34 V8 kullandım 1 sene, çok güçlü, haznesi büyük, memnun kaldım. Geçtiğimiz aylarda V8’ anneme verip V12 aldım, haznesi bir tık daha küçük ama kullanımı daha rahat, hafif ve lazer başlık sayesinde daha güzel temizlik oluyor. Ha şart mı? Değil bence lazer başlık, V10’da V8’in bir üstü, arada büyükçe bir fiyat farkı varsa V10 derim, canavar gibiler zaten, tüy toz bırakmıyorlar.