2 çocuğumda da yaşadım vajinal doğum ikiside 2 sinde de doğum doktorlarına gittim direkt yakma işlemi uygulandı smearda alındı aklınıza kötü şeyler getirmeyin hemen önlem amaçlı alıyorlar ne olur ne olmaz gözden kaçan birşey olmasın.oglumun doktoru uyutmustu kızımın doktoru lokal anestezi ile yaptı ikisinde de hiçbir ağrı sızı acıma hissetmedim