fatmaa37demir Egeninbabasi ümraniye santral de olan çamlıca erdem hastanesinde ki özlem hanima götürüyorum kızımı çok memnun kaldık hep. Çok detaylı bakıyor her defasında.
Egeninbabasi Yanıtınız icin cok tesekkurler. Cumartesi gunleri randevusuz calisiyormus nasil yapacagimizi bilemedik.