Kızlar cuma günü kan testi verdim 19.68 çıktı cumartesi verdim 18.1 çıktı bugün verdim 18.3 çıktı kimyasal mı oluyor doktor iki gün sonra tekrar edelim Allahını takdiri dedi başına gelen var mı böyle olup olumlu devam eden falan adet falan olmadım başına gelen var mı böyle bişey