123321123 rica ederim yine sorunuz olursa sorun ☺️ şöyle ki düşme sırasında hiçbi sıkıntı olmaz kolay kolay yani çok ideal bi kalınlıkta bence çok ince değil eğer siz de benim gibi hem unigoya o kadar para veremem hem de kalitesiz bişey olmasın diyosanız ideal ben unigoya o kadar para versem 5 yıl kullanmak isterim 2 yıla da aynı şeyden bıkar insan bence hiç o kadar para vermeye gerek yok . Renkleri deseni aynı göründüğü gibi bu arada çok kaliteli duruyor tabi bebişler büyüyünce oynarken kolay deforme olur mu onu bilemiyorum 🙈