Gunes-123 bende oglum 6 aylikken hamile kaldim emzirirken cok zor surec yasadim suan 10 aylik oglum sutumde azaliyor emzirmek dusuk riskiniz yoksa sorun olmuyormus bu arada. Rabbim saglikli sihhatli kucaginiza almayi nasip etsin yapacak birsey yok elbette dikkat edilmesi gerekiyordu bende cok dikkat ettim ama doktorum dogurganligimin cok yüksek oldugunu bu yuzden yüksek koruyuculuk gerektigini söylemisti bu arada bende sezeryan dogum yapttim ilk etapda cok uzuldum ama sonra dedim bundada vardir bir hayir hic dert etmeyin rabbim bir kolayligini verir diye dusunuyorum oglumuda tek basima buyuttum kimseden yardim almayarak zorlanmadim desem yalan olur ama rabbim oyle evlat vermiski artik hic korkmuyorum hatta iyiki olmus diyorum birlikte buyuyecekler bakabilecek durumunuz var ise uzulmeyin stres yapmayin herkes nasil buyutuyorsa bizde oyle buyutecegiz