Hanımlar merhaba,
Bebeğim 4 aylıkken adet görmeye başladım şuan 11 aylık bu zamana kadar her ay düzenli gelirdi fakat nisanda adet görmedim ve hala da yok. Test yaptım negatif ilişkide 3 hafta falan olmuştu hamile olsam muhakkak çıkardı diye düşünüyorum. Aranızda böyle bişeyle karşılaşan var mı acaba? Vitamin kullanmaya başlamıştım(ocean mummy) int baktım düzensizlik yapabilir diyordu bıraktım 3 gündür kullanmıyorum ama bilemedim.