Biz 5.5 aylığız 10 gündür başladık ek gıdaya.emziriyorsanız Kahvaltı için henüz erken 7 aydan sonra tavsıye edıyorlar. Valla bazı sayfalarda görüyorum 6.ay sebzeleri 8.ay sebzelerı falan dıye ayırmışlar ama bır doktor anne ile karşılaştım bebek sıkıntı etmıyor yıyorsa bunu aylara ayırmak doğru birşey değil, kesınlıkle yasaklı olan gıdalar dısında mevsımındekı seylerı yedırın dıyordu.Bana da mantıklı geldı,kaldı ki annelerimiz de öyle yapmamış mı.Doktorumuz da onu verme bunu verme demedi zaten