Eğer emzirme sonrası doymadığı için bir huysuzluğu varsa yanınızda hazır bulundurun,emzırme bıter bıtmez hemen verın peşine memeyi ağzından çekerken.
Ama bır huysuzlugu yok doyuyorsa ekstra bir öğün olarak verin.Benim mesela gece yatmasına yakın yetmıyor takvıye yapıyorum hemen peşine.gündüzde bir sıkıntımız yok