sonsuz17 Bu nasıl sizce alan varmı canlı mı o kadar burda bir bayan bayramlık diye paylaşmıştı çok hoşuma gitti pembe konseptli
keremsmomy sonsuz17 guzelmıs ama dogumgunu ıcın daha tul tul kabarık bısey alsanız daha guzel olmaz mı ☺️
sonsuz17 keremsmomy ben çok abartı bir doğum günü düşünmüyorum sade 2 çocukla pek uğraşabileceğimi sanmıyorum sadece anı kalsın niyetim ufak bir masa konsept bile yapmadan