hypatia ben bir tane aldım. Türlü, güveç, kuru fasülye falan için.. iyi kızdırmadığınız zaman yapışıyor gerçekten. Mesela pilav yapmaya cesaret edemem. Sulu yemekler epey lezzetli oluyor ama biraz zahmetli bi tencere açıkçası.
Ben ideal boy aldığımı düşünüyorum 1 tane kâfi benim için (et de mühürlerim illa tava istemem )
Annem de almak istedi onu vazgeçirdim çünkü fıtığı var, ağır yani