Mugemir34 Kızlar merhaba atak için post açmıştım şimdi de 3. Ayda ne gibi gelişmeler yaşıyoruz merak ediyorum bebeklerinizde ne gibi değişimler var 😇👼🏼
41hamile Bnmki 3 ay 25 günlük bu ayda hep ayakta gezicez etrafı cok inceliyor oturduğumuz an bağırıyor sesler çıkartmaya başladı hç susmuyor biz bireyler diyince karşılık veriyor dün gecede dönmeye başladı bol bol da etrafa gülücük sacıyor kahkaha atıyor
Elena4 3 ay 10 günlük benim oğlum da 😍 aynı durumdayız sürekli ayakta kucagımızda gezmek istiyor🙈 ablasına bol bol gülücük saçıyor. Ve sanki yavas yavas yabancılamaya başladı 😂
Esmacetin Konuşmaya calısıyor 2 bucuk aylıkken başladı aslında aynada kendine bile laf atıyor gülüyor falan artık bide kucakta zıplamaya başladı saglam basıyor kendini öne atıyor kucakta evin içinde kanguru ile geziyoruz 😍😍