6 ay 8 günlük normalde 3 uyku yapmasın gerekiyormuş ama 2 gündür uykuya direniyor sabah 6 da yada 7de uyanıyoruz 2 saat sonra ilk uyku. 2,5 3 saat sonra 2. Uyku ama direnmeye başladı 3. Uykuda da direniyor zor uyuyor, uyuyacagi zaman ağlıyor. Atak mı yoksa 2 uykuya mi geçmek istiyor anlayamadım. Çok erken değil mi bunun için sizce ? Dişi kaşınıyor ama henüz kabarma falan yok ondan değildir diye düşünüyorum