havva_26 çok heyecanlı şeyler bunlar bende bebeğimi 1 sene uğraştım tedavi sonunda olmuştu çok heyecanlıydı benim için ilk testler onları hatırladım şimdi günler geçmek bilmemişti şimdi şükürler olsun benimle kucağımda sağ Salim herkese sezeryandan sonra tekrar istemem diyorum ama kendiliğinden bir şey olsa bir dakika düşünmem yine doğururum zor mu zor bir tanesi ile başa çıkamıyoruz ama dediğim gibi Allah büyük bir şekilde hal olur hayırlısı olsun tekrardan