2.5 ay kolik sorunu yaşadık o aylarda masaj banyo emzirme sonrası gaz çıkarma teknikleri vs uyguladım bazı gaz damlaları kullandım kimyon ve rezene çayı içtm bazen bebeğe de verdim sadece hafifledi temelli geçmedi 2.5 ay sonunda düzeldi şimdi bu yaptığım şeyleri yapmıyorum sadece emzirme öncesi relaktaz veriyorum ve çikolata çerez ve narenciye yemiuor hazımsızlık ve pişik olmasın diye