Zgk canımm. Tecrübeyle sabittir sütüm azaldı hem de çok diye sızlanırsan sütün azalır. Pozitif düşün. Sütün asıl kaynağı su ve iyi moral. 14 aylığız hala emziriyorum. Moralini yüksek tut, sütüm var de ve inan, bol bol su, kuru incir, bulgur, kısır ye bol yeşillikli ve kimyonlu. E bebekte süt yapıcı bazı içecekler var. Promalt kullanmıştım ben alabilirsin. Ama dediğim gibi önce iyi moral 🥰😘