Nunununnannesi Selamlar herkese. Demir ilacı kaçıncı ayda kullanılmaya başlanıyor acaba birde hangi demir ilacını tavsiye edersiniz güzel anneler 🌸
Akca28 Nunununnannesi Bizde 4. Ay da hemen başladık doktorumuz ferrum yazdı suanlik bir sorun yaşamadık sadece kaka rengi koyulaştı ve kokusu ilaç kokusu oldu o kadar
Jadewinder Nunununnannesi benim oğlum 6 buçuk aylık. Henüz kullanmaya başlamadık. Doktora sorduğumda bebeğimin renginin iyi olduğunu ve şimdilik başlamaya gerek olmadığını söyledi. Bir sonraki ay , kan testi ile birlikte kullanmaya başlarız dedi.
Benkisacamom Bende lipozone Kids kullanıyorum beslenmeden şu kadar saat önce verilecek gibi Bi durumu yok sadece çalkala gün içinde ver dedi doktorum memnunum şimdilik Bi sıkıntımız olmadı