35 gunluk oldu dogdugundan beri yuzunde beyaz yağ bezesi gibi kabarciklar var. Doktor kendiliginden geçer dedi. Bugunde gittik kontrole haftaya gelin gecmezse cildiyeye yönlendircem dedi. Basina gelen varmi ? Cildiye ne yapabilir neden geçmiyor olabilir