Bebeğimi gece emzirip beşiğine koyuyorum bi saat sonra ya döndüğü için ya ıkındığı için uyanıyor. Aç olmadığı için tekrar alıp emzirmek istemiyorum nasıl kendi kendine dalabilir uykuya? Uyku arkadaşı koydum yanına gece oynuyor onunla tekrar dalmasını sağlamıyor. Öneriniz var mı?