Dfnumay Grip oldum yarın taşıncaz pzt işe başlıcam bebeğim emiyor 8.5 aylık ilaç vermedi doktor parol iç dedi sadece. Var mu öneriniz hemen beni iyileştirecek burnum tıkalı şu gibi akıyor öksürük var halsizlik var
tubasd Dfnumay geçmiş olsun bol sıvı tüketin nane limon ihalmur elma kabuğu çayı için viks varsa ayağınızın altına şurup çorap giyin imkanınız olduğu kadar dinlenin burnunuzun etrafına anlinizada viks sürebilirsiniz burnunuzu açar buhar banyosu yapın yutabilirseniz tane sarımsak yutun
Asyams Dfnumay Valla 10 tane portakal al sık suyunu ic İhlamur ic C vitamini takviye al Ben bu sekilde iyilesmistim doktor antibiyotikliksin demisti hic almamistim ilac
Kbrbisi28 Dfnumay bilmiyorum ben yiyordum ama oldumu olmadimi onuda bilmiyorum portakal mandalina yedigimde pişik oluyordu kizim ama :)
Dfnumay Kbrbisi28 aynen onlarıda çok yemedim gaz olmasın diye 😁😁 baya şeyi pas geçtim zaten kızıma zarar olmasın diye 😇
Kbrbisi28 Dfnumay ay ben en cok seye uzulmustum emzirirken hamileyken bakla yiyemezsin demislerdi resmen oturup aglamistim bakla yiyemicem ne guzel olirdu simdi sarimsakli yogurtlu diye 😁
Dfnumay Lorin_72 teşekkür ederim yeni gördüm anca taşındık ya sağolun grip hafifledi bu seferde belim tutuldu