Demircan61 Kızlar 2 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum. Doğumdan sonra sol bacağım agriyo ayak kemiğim agriyo üstüne basınca ağrıyı hissediyorum bide ayaklarım terliyo sizde de oluyor mu