Kızlar bir bez neden yanlardan sızdırma yapar. Çiş yapınca olmuyor ama kaka yapınca özellikle sulu kaka . Son günlerde üstü başı batmaya başladı bebeğimin. Bez küçük geliyor desem bebeğimin 8 aylık 8 .300 gr 4 numara kullanıyorum zaten 4 numara 8 kilodan itibaren kullaniliyormus üzerinde öyle yaziyo. Neden sızdıriyo sizce ?