Fdme ne yazık ki artık ucuz kalmadı eskiden evidea derdim ben yeni evlenirken ordan çok uyguna tablo, kitaplık, nevresim takımı almıştım ama şuan çok pahalı, eskiden english home ucuzdu o da pahalıdır. Ben genelde trendyoldan bakiyorm ordan illaki bütçeme uygun ürünler buluyorum. Ne gibi şeyler bakiyosun