Kızlar merhaba, bebeğim kilo almadığı için doktor mama önerdi.
4 aylığız,
Sma optiro aldım, günde 3 kere 30 veya 60 CC kadar ver dedi emzirdikten sonra.
Vermeye çalışıyorum içmek istemiyor. Biberonla süt veriyorum içiyor, mama veriyorum içmiyor. Napacagimi bilemedim. Başka mama alsam içer mi acaba 🙄